Komentarze

Mamy przechlapane
Jestem pewna, ze prezydent Bronek Komorowski N I E podpisze ustawy emerytalnej do przymusowej pracy jak mialaby sie konczyc po 67 roku zycia.To ,ze je...
Więcej...

Tragedia w Kościanie (galeria)
"Pajęczarze" nadal obchodzą dożywocie.
Więcej...

Ojciec dla rodzeństwa
Może to przeczytasz. Dzisiaj jest 22.maj 2012r. Znam Twoją sytuację dobrze. Rafał,wiem i wierzę, że nadal jest ok.Chylę czoło przed Tobą :-*
Więcej...

 
Góra Drukuj Email
Wytyka błędy "swoim"
18.01.2012.
Image Zbigniew Józefiak, przewodniczący Rady Powiatu Górowskiego zamieścił na stronie stowarzyszenia „Unia Górowian", któremu szefuje, podsumowanie pierwszej rocznicy działalności samorządu powiatowego tej kadencji.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że Zbigniew Józefiak jest członkiem koalicji rządzącej, a jego tekst zatytułowany wymownie „Na jałowym biegu” dość brutalnie obnaża niedociągnięcia rządzących powiatem. Łatwo się domyśleć, że wyznanie przewodniczącego wywołało prawdziwą burzę wśród kolegów. W oficjalnych wypowiedziach są dość wstrzemięźliwi, ale nie jest tajemnicą, że tekst zatrząsł koalicją. Czas pokaże, czy ją obali.

Wśród błędów, które Zbigniew Józefiak punktuje są m.in.: uchylenie uchwały powołującej Muzeum Ziemi Górowskiej, co zniweczyło wieloletnie starania orędowników tej inicjatywy i spóźnione decyzje przy przekształceniu szpitala w spółkę prawa handlowego, co przyczyniło się do utraty kontraktu na pogotowie ratunkowe. Przyznaje też, że choć od powołania koalicji minęło dziewięć miesięcy jej członkowie spotkali się raptem dwa razy, ale przy tej okazji nie omawiali żadnej strategicznej kwestii.
 
- Samorząd powiatowy wkracza w rok 2012 na jałowym biegu, a planowany na ten rok deficyt w kwocie 700 tys. zł zafundowany radzie tuż przed głosowaniem nie napawa optymizmem i w połączeniu ze statycznym zarządzaniem stawia pod znakiem zapytania skuteczność i trwałość „papierowej koalicji” – pisze Z. Józefiak.
 
- Pozostawię to bez komentarza – stwierdza po dłuższej chwili milczenia jeden ze współkoalicjantów Marek Hołtra, członek zarządu powiatu. – Powiem jedynie, że póki co większość w radzie nie jest zagrożona.
 
- Trudno mi się zgodzić z większością zarzutów. Cóż, rządzenie to odpowiedzialność, która wymaga podejmowania czasami niepopularnych decyzji. Nie można zawsze wszystkich zadowolić – dodaje z kolei wicestarosta Paweł Niedźwiedź, kolejny z sygnatariuszy powiatowej koalicji.
 
Nie wszyscy koalicjanci jednak patrzą na sprawę tak samo. Radny Piotr Iskra przyznaje, że po części zgadza się z tezami stawianymi przez przewodniczącego, bo też spodziewał się, że pewne działania będą odbywały się szybciej i sprawniej.
 
- Nie widzę jednak podstaw do zmiany koalicji – dodaje P. Iskra.

Najszybciej i najbardziej jednoznacznie na tekst „Na jałowym biegu” zareagował radny Marek Zagrobelny, który w maju ubiegłego roku opuścił koalicję rządzącą powiatem. Zasugerował on przewodniczącemu, że powinien postąpić tak samo. (mach)
   
Dodaj artykuł do:



Komentarze (104)
RSS komentarzy
1.
18-01-2012 12:06
magda - Gość
Nudy, ten pan to chyba emeryt i stołek przewodniczącego mu nie wystarcza. Wiem ze nie pora na grzyby do lasu ale moze chcociaż spacery albo jakaś książka?
2.
RADY
18-01-2012 12:10
staszek - Gość
PAN JÓZEFIAK TO PISARZ WIERSZOKLETA AMATOR. MUSI SIĘ GRAFOMAŃSKO WYSZALEĆ I NALEŻY MU WYBACZAĆ TAKIE GŁUPSTWA. SPRAWDZA SIĘ JAKO PRZWODNICZĄCY BYLE TYLKO BRAŁ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA RÓŻNE DECYZJE, NA PRZYKŁAD HOFFMANA JAKO PREZESA SZPITALNEJ SPÓŁKI, I NIECH NIE "WALI" WE WŁASNE GNIAZDO BO NAWET JAK PRZED WYBORAMI BĘDZIE CHCIAŁ CZMYCHNĄĆ JAK TA MYSZKA TO BEDZIE ZA PÓŹNO, BĘDZIMEY MY WYBORCY PAMIĘTAĆ ZE JÓZEFIAK FIRMOWAŁ TĘ KOALICJĘ. ZAGROBELNY WCZEŚNIEJ ZREZYGNOWAŁ I TO BYŁO W PORZĄDKU, UCZCIWE. PANIE JÓZEFIAK, NIE MOŻNA ZJEŚĆ CIASTECZKA I MIEĆ CIASTECZKO. JA WIEM, ZE PRZEWODNICZĄCY TO PNAD TYSIAC ZŁOTY MIESIĘCZNIE ALE JAK PAN SIĘ NIEKOMFORTOWO U WŁADZY CZUJE TO MIEJ PAN HONOR!
3.
Prawda
18-01-2012 20:18
Biskup - Gość
Jeden co prawdę powie, a reszta ani piśnie co się w naszych urzędach dzieje. Każdy, cicho siedzi i kasę bierze - naszą kasę - bo to z naszych podatków są utrzymywani urzędnicy i kolesiostwo partyjne. To co się wyprawia w naszym kraju to jakieś fatum co nowi posłowie kicha, co nowi radni też kicha, dobrze, że choć jeden coś chce wskórać, ale czy mu w pojedynkę wyjdzie ? raczej nie...
4.
Schizma
18-01-2012 22:33
Feluś - Gość
Nie mówią prawdy, źle.:sigh powiedzą, jeszcze gorzej. :cry Klasyk powiedziałby, że niektórzy tak mają :upset
5.
wstydu nie ma...I KOALICJA TEZ...
18-01-2012 22:35
Lekarz .... - Gość
przeciez to Jozefiak razem z Biernackim,Mazulewiczem pod patronatem PO,Ireny Krzyszkiewicz zmontowal te KOALICJE i porozdzielal stanowiska: Wolowicz starosta za 10 tys. zl.,On Przewodniczacym za 1500 zl.no i kumple z PO,PSL,PIS dostali czlonkow zarzadow,wice starostow,Wice przew. rady,komisji,plus dzieci w pracy w Starostwie i w miescie. To jozefiak wymyslil Program ktorego nie realizuje: muzeum,oswiata,obwodnica,inwestycje....za to dobrze mu ida sprawy kadrowe,podobno chce BYC BARDZO STAROSTA. :sigh
6.
ooo
19-01-2012 07:36
k - Gość
Ale za to przystojny jest...
7.
co to
19-01-2012 12:02
krych - Gość
Każda gmina ma swoich pieniaczy, zresztą kogo obchodzą przemyślenia jakiegoś leśnego dziadka, czy w Górze nic ciekawszego się nie dzieje?
8.
???
19-01-2012 14:01
Kleryk - Gość
To on ma jakies powiazania z Krzyszkiewiczowa?
9.
RACZEJ TAK
19-01-2012 14:14
stach - Gość
PEWNIE ŻE MA, RĘKA W RĘKĘ CHYBA SKORO: PAN JÓZEFIAK WSPÓŁTWORZY KOALICJĘ W POWIECIE, A TA STAROSTĘ WOŁOWICZA. STAROSTA Z KOLEI TO CZŁOWIEK PANI IRENY. I TAK TO WYGLĄDA. DO TEGO SĄ JESZCZE PRZELEPIONE RÓŻNE CHUBY PASOŻYTNICZY TYPU ŚMIERDZIUCH OBSZCZYMUREK ROBERT.
10.
RACZEJ TAK
19-01-2012 14:17
maks - Gość
Przewodniczący Józefiak już po malutku szykuje się do ewakuacji jak by co. Kapitan ostatni schodzi z pokładu tonącego okrętu? Zobaczymy, może są wyjątki. 
Może ktoś wie co pan Józefiak robił w stanie wojennym? Bo teraz obnosi sie na uroczystościach z prezesem spółki szpitalnej jak jakiś weteran solidarności.
11.
do maksa...
19-01-2012 14:37
Jurek - Gość
...jak co robil? Tak jak i Hofmann,Tutkalik,Bujak i Zareba dzielnie walczyli o "wolna Polske" ktora beda rzadzic....a najwiekszym bojownikiem ,wiekszym 1000razy od Walesy byl Michal Zareba ktory tak dielnie walczyl o stanowiska i pieniadze dla SIEBIE I Rodziny ,ze chyba mu Adrian na placu po POMie pomnik postawi pod tytulem"Michal Zareba Najwiekszy Niszczyciel POM-u,Wdzieczni Pracownicy"!
12.
///
19-01-2012 15:00
Wojt - Gość
E,Robercik z tego nic raczej nie ma,to nie to.Ale o Hoff.to walczyl,fakt.A ja prezesowi nie ufam.Cos dlugo pan Zbyszek przegladal na oczy.Na moj nos,to on nic wbrew Irence nie zrobi.Fascynacja czy interesy?
13.
///
19-01-2012 15:04
ja - Gość
A za budżetem glosował!I kumpel Staszka on jest.Leee.
14.
///
19-01-2012 16:02
obserwator - Gość
Zapomnieliscie tylko kto ten okret zatopil.Jakoś tutaj to nie pada.Czyzby pisaly wiadome osoby?Zwolennikiem Józefiaka nie jestem,ale cala ta reszta nie ma niczego na obronę.A Jozefiak powinien to zrobić jak muzeum padlo.Dlaczego wtedy nie byl tak szlachetny?Tak czy siak,niebawem będziemy jezdzic do Wschowy lub Rawicza.Wielkie dzieki dla starostow i zarządu!
15.
Prom na mieliznie
19-01-2012 17:19
Kargul - Gość
Po poprzedniku Bobie Budowniczym,który był sterem,okrętem,żeglarzem Rady przejął Pan Józefiak stery Rady Powiatu osiadłej na mieliżnie ogromnego zadłużenia.Trzeba mieć odwagę,dozę uczciwości i nieustępliwość w dązeniu do celu.Te wszystkie przymioty posiada Przewodniczący Józefiak.SZuka sobie podobnych Górowian dla ratowania Powiatu z marazmu i spustoszenia pozostawionego przez poprzednich pseudostarostów,lekarzy,przedsiębiorców.Takich ludzi znajduje i wierze,że razem IM SIE UDA.Pozdrawiam tych piszących bzdury przedemną z braku kampanii buraczanej w naszym mieście
16.
Prom na mieliznie
19-01-2012 17:52
gosc - Gość
Sam piszesz wiele bzdur.Masz problemy z obiektywna ocena rzeczywistosci.Krotko mowiac,Jozefiak ratuje i uratuje powiat!Sam jeden,tylko innych troche ustawi i podszkoli!;)
17.
Facet z jajami
19-01-2012 18:13
Gogoz - Gość
Nie rozumiem jednej rzeczy. Jak marnotrawiono pieniądze nikt nad tym nie ubolewał, jak rządzili nieudacznicy była cisza, teraz jak znalazł się jeden sprawiedliwy i napisał prawdę, to niedobrze, bo prawda boli ... Pora, żeby radni się obudzili i wzięli się do roboty. Dietę dostają za pracę a nie za drzemanie na sesjach. Brawo, panie Józefiak! Tak trzymać!
18.
facet z jajami?...
19-01-2012 19:11
Do Gogoz - Gość
Nie wsadzaj wszystkich radnych do jednego worka!Zapewniam cie,że choc bardzo chcesz tego,Jozefiak nie jest JEDYNYM sprawiedliwym.Zadaj sobie odrobinę trudu i sprawd jak w kluczowych sprawach glosowali poszczegolni radni.Tam nawiasem,żadna poprzednia ekipa rządząca nie pozostawila takiego deficytu,jak ta obecna.
19.
spływ
19-01-2012 19:52
zenek - Gość
ZBYNIA Lepiej niech sie zajmie organizacją spływu kajakowego ale za swoje pieniadze!!
20.
DOBRA SCIEMA
19-01-2012 19:54
janusz - Gość
WYCOFUJE SIE TYŁEM, CZEMU NIE RZUCI STOŁKA??ZAL MU DIETY 1500ZŁ NA MIESIAC A LUDZIOM SCIEMNIA ZE JAKI TO ON UCZCIWY.
21.
Czas najwyższy mówić otwarcie
19-01-2012 20:06
czytelni - Gość
A ja tam chwalę i popieram pana przewodniczącego. Oby tak dalej .Zaczyna się coś dziać w naszym powiecie.Może w końcu coś na lepsze.
22.
Problem Bysia
19-01-2012 21:47
gero - Gość
Można byc albo na wozie albo pod wozem. Problem Bysia polega na tym, że chce byc tu i tu.
23.
Ciekawostka
19-01-2012 22:22
Max - Gość
Popieram przewodniczącego, to on odważył się zepchnąć z fotela spadochroniarza, który by okroił z kasy nasz szpital.
24.
taaak..
19-01-2012 22:43
Manx - Gość
Nie wdaje sie byc tak agresywny,ale jesli na ten fotel posadzil swojego kumpla to mogl miec taka sile.Tylko to uwielbienie dla Irenki,ciekawe co zona na to;))
25.
W sprawie honoru
20-01-2012 09:10
mieszczuch - Gość
Z tego co słychać i widać przewodniczący Józefiak nie myśli o sobie, tylko zjmuje się szpitalem, nielegalnym wywozem żwiru, nielegalnym pobieraniem opłat za korzystanie młodzieży z Arkadii, obwodnicą Góry, do tego pmaga kajakarzom w zagospodarowaniu terenu nad Baryczą w Ryczeniu, organizuje od kilku lat Górę Rocka z młodzieżą i dla młodzieży. Umie zjednać do tych spraw ludzi i może lepiej zakasać rękawy i pomóc panu Józefiakowi, zamiast mieszać z błotem, jak robią to z niektórzy anonimowo z braku odwagi.
26.
spadająca gwiazda
20-01-2012 10:59
jadzia - Gość
Zbysio to ostatnia "gwiazda" górowskiej Solidarności. Spadająca gwiazda. Do tej pory nie mógł znaleźć miejsca w górowskiej polityce ale teraz pod skrzydłami blogera o niepewnej reputacji rozkwita. Wszyscy pamiętamy jak skończyli jego koledzy z "S". Wyborcy im szczerze podziękowali. Pieniactwo było dobre do rozwalania komunizmu teraz nie trzeba konfliktowcow.
27.
,,,
20-01-2012 11:05
ja - Gość
Jakim swoim, on się przyczepił do górowskiej PO i tylko chodzi za burmistrzową i starostą żeby mu pozwolili coś otworzyć. To ZAJMOWANIE się rożnymi sprawami to pieniactwo , zresztą on tylko powtarza co mu jego promotor bloger mówi.
28.
pochwalne panflety blogera
20-01-2012 11:09
ktoś - Gość
SIę Bloger promotor Józefiaka dorwał do komputera i wypisuje te bzdury pochwalne. Góra to małe miasto i nic nie zmieni jednoznacznie negatywnej opinii o tym panu wśród górowian, choćbyś nie wiem ile bzdur tu bercik powypisywał.
29.
do kom 25
20-01-2012 11:34
do kom 25 - Gość
No i nie zapominaj że Boże Narodzenie, słońce latem to też jego zasługa. Te próby wypromowania przewodniczącego są doprawdy żałosne. Nawet z takich rzeczy jak wstawienie swego na prezesa szpitala robią sukces. Ale fakt, to jemu wychodzi perfekcyjnie - przypisywanie sobie sukcesów i obracanie kota ogonem.
30.
do kom 25
20-01-2012 11:36
do kom 25 - Gość
To wszystko to próba odwrócenia uwagi od jego niekompetencji jako przewodniczący i jego prezesa szpitala. Wiedzą że rada powiatowa traci cierpliwość do obu panów. Żenada.
31.
Balcerowicz musi odejść
20-01-2012 12:26
samabronka - Gość
Jeszcze trzeba ododać że Józefiak spieprzył dzieciom ferie przez deszcz zamiast śniegu. :(
32.
!!!
20-01-2012 12:35
monitor - Gość
I wlasnie dlatego ten atrykul zostal tu zamieszczony,żeby obecna wladza i wazeliniaze mogli sobie pouzywac.Nie ukazal sie tu nigdy artykul,który by dotknał obecne władze.A jest o czym pisac.
33.
blokada..
20-01-2012 12:49
Jaga - Gość
Dziwne..nie zablokowano stron w komputerach.A moze z tej okazji wlasnie odblokowano?
34.
prociem
20-01-2012 13:48
Nastra-Damus - Gość
Wiesiek, daj już spokój Zbyszkowi. Co by nie zrobił to i tak według Ciebie będzie źle.
35.
do 34.
20-01-2012 14:53
Wiktoria - Gość
Zbysiu pewnie olał to
36.
do 34.
20-01-2012 15:13
zuu. - Gość
Raczej sie wystraszyl i pozalowal.
37.
do 34.
20-01-2012 17:14
Vicktor - Gość
Na pomoc pospieszyl Robert.Piekny tekst.Co do \\\"wladzy\\\"to w 100% prawda.Reszta?Cóz zloty czlowiek.Zadnych prywatnych korzysci,zadnej,cichej wspólpracy z burmistrz?Tak zupelnie nic dla siebie?Jest tragicznie w tej koalicji,fakt.To dlaczego pan przewodniczący jeszcze w niej jest.Dlaczego tak długo?Żal uroczystości,gdzie stało sie w pierwszym szeregu z taką\\\"władzą\\\".Chyba jednak tak,on to bardzo lubi.Tyle samo mozna robic nie będac z nimi.
38.
metoda "na termometr"
21-01-2012 09:29
czujnik - Gość
Tylko głupiec może z tego artykułu wyciągnąć wniosek, że chodzi o pana Józefiaka. Przecież widać jak na dłoni, że to zarząd daje ciała, a panowie Niedźwiedź i Hołtra nic nie dementują żeby utrzeć nosa przewodniczacemu. Potłuczenie termometru, w tym przypadku przewodniczącego, nie wyleczy choroby, a udawanie, że powiat ma się dobrze, w niczym nie polepszy kiepskiego zarządzania :sigh
39.
odwolac
21-01-2012 11:42
wasyl - Gość
juz dawno powinna platforma odwolac przewodniczacego zbysia bo zawsze bedzie robil kazdej koalicji zle dla wlasnej kariery
40.
srutu tutu
21-01-2012 12:11
siemucha - Gość
Widać że Wasyl to nietutejszy platformes. Toż oni w radzie mają 2 sowich członków na 15 :grin
41.
gudbaj lenin
21-01-2012 14:32
wyborca kazik - Gość
A Józefiak jest sam. Nikt z nim nie chce sie zadawać bo to jakby się ochajtać z mazulem. Ta opcja już w Górze jest przegrana. Chyba że ktoś chce istnieć do najbliższych wyborów. Bo wtedy wyborcy podziękują wszystkim którzy z wywrotowcami się zadają. W Górze ludzie nie lubią takich mataczy. Wystarczy prześledzić historię radnych których w latach ubiegłych promował mazul. Więc mówię Józefiakowi Gudbaj Lenin.
42.
i jeszcze słówko
21-01-2012 14:36
wyborca kazik - Gość
A kto weźnie Józefiaka na listy wyborcze w przyszłych wyborach? Na pewno nie Platforma. Inni też nie znając jego rozumowanie takich pojęć jak lojalność i zamiłowanie do opowiadania na prawo i lewo, obgadywanie innych. Więc Józefiak jest przegrany. I jego wątpliwa kompanija.
43.
WINETUUUU
21-01-2012 14:38
miłośnik westernu - Gość
A co on taki czerwony na tym zdjęciu. Ten nasz górowski Winetu.
44.
Winetou
21-01-2012 14:52
ja - Gość
Jak to co!?Pali sie ze wstydu,albo...zobaczył pania burmistrz!
45.
Winetou
21-01-2012 14:57
Brudny Hary - Gość
Ale go Mazul wychwala!To z tego wynika że powinien zostac Zbysiu KO-wcem!
46.
szemrane towarzystwo
21-01-2012 15:39
Czysta Mary - Gość
Wychwala? On z każdą laurką pogrąża Józefiaka. Chciałbyś Hary żeby cię wychwalał szemrany bloger skazany za czynności seksualne na młodej dziewczynie? Gratuluję towarzystwa panie Józefiak. Tak trzymać.
47.
szemrane towarzystwo
21-01-2012 15:49
Czysta Mary - Gość
Zobacz - starosta pognał mazula ze starostwa, Zyjewski pognał go z hali, prysły marzenia bidaka o swoim na stanowisku którym mógłby kierować, co byłoby rekompensatą jego ułomności życiowych. Teraz promuje Józefiaka w nadziei że ten spełni jego marzenia o osobie na stołku którym da się kierować. A ja się pytam, czy on ma nas Górowian za idiotów? Jego jedynym celem życiowym stało się zwalczać tych których nienawidzi - starostę, czy Żyjewskiego. Biedna istota - żal mi go. Tylko się zastanawiam czy ci których on promuje są tak tępi czy robią to ze strachu że mazul opisze ich bezeceństwa.
48.
szkoda człowieka
21-01-2012 16:50
górowianin - Gość
Pisząc o tym bloggerze robicie mu krzywdę. To że człowiekowi się życie nie ułożyło to należy mu współczuć. On potrzebuje pomocy ludzi życzliwych. Ale takich co mu naprawdę pomogą w życiu, a nie będą go wykorzystywać do swoich politycznych wojen z przeciwnikami politycznymi. Jego to nakręca bo się mu wydaje, że coś znaczy i jest kimś. W ten sposób jego życie nabiera sensu. Tylko wypisując te bzdury i okropności o innych ludziach potrafi sobie w życiu stworzyć złudzenia, że ma przyjaciół. Ludzie się z niego śmieją a jemu się wydaje, że ich rozbawia. Szkoda mi człowieka. On mi przypomina tych biednych ludzi co bronili krzyża przed pałacem prezydenckim. Im się wydawało że bronią wielkiej sprawy, nadawali przez to swemu życiu sens. Ludzie się z nich śmiali a ci okropni politycy z PISu wykorzystywali tych biedaków w sposób okrutny.
49.
gudbay szemrane towarzystwo
21-01-2012 17:10
old Shaterhand - Gość
Ostatnie wpisy jak ulał pasują do chłopczyków w krótkich gaciach, (do noszenia spodenek trzeba mieć klasę). Dać im gwizdki i kołatki, to przydadzą się do nagonki na polowaniu. Widać, że zaczynają jako naganiacze przy polowaniu na blogera i przewodniczącego, który o niczym nie decyduje. Wirtualnymi "walkami" pasjonują się dzisiaj przedszkolaki, ale do tego trzeba więcej polotu niż za epoki Lenina.
50.
gudbay szemrane towarzystwo
21-01-2012 17:13
xyz - Gość
Nie schodzcie z tematu.Nie Mazul tu jest wazny.Jego najwyzej PAN PRZEWODNICZACY ZBIGNIEW JOZEFIAK,wpuszcza w maliny.A jak mozna nie wierzyc komus z tak poczciwa twarza?Ja mu za grosz nie wierze.Nie wierze w jego bezinteresownosć.Gosc ma swoja firme i tyle wolnego czasu?!Nie musi sie starac o zlecenia?Wlasnie,moze nie musi.Kazdy kto ma swoja firme wie ile na to trzeba czasu i zachodu.A PAN PRZEWODNICZACY jest wszedzie,na kazdej uroczystosci stoi dumnie.Strach lodowke otworzyc bo wyleci z niej JOZEFIAK.Zle mu z oczu patrzy mimo duzych okularow.Zalatwil na amen Unie Gorowian.
51.
gdzie przyzwoitość?
21-01-2012 18:00
ja - Gość
Nie ma co załatwiać. Ilu z tego stowarzyszenia się dostało na radnego? - jeden, tylko Józefiak i to tylko dlatego, że go Platforma na swoje listy wzięła. A jak się ten pan odwdzięczył?
52.
gdzie przyzwoitość?
21-01-2012 18:33
!!!! - Gość
Odwdzieczył?To mial krakać jak i one?Co prawda on sam nie wie czego chce,ale patrzec spokojnie na to co się w starostwie wyprawia,to juz chyba nikt nie może.Nigdy tak zle nie bylo.
53.
moje zdanie
21-01-2012 19:21
HB - Gość
No właśnie to są tego typu argumenty - co się w starostwie wyprawia, za co zarząd bierze pieniądze i ogólnie dziadostwo. Problem w tym że nigdy nie podają ani jednego argumentu co jest nie tak. Takie bezsensowne ataki personalne na starostów i koalicję. Się chłopaki bawią tylko sami nie wiedzą w co. jedyny argument jaki podają to że nie będzie muzeum. Pewnie, zarząd mógłby wziąć kredyt i zrobić muzeum, nie ważne że powiat biedny i nie stać. A mi się akurat podoba, że starosta i zarząd nie idą na łatwiznę jak to do tej pory robiono. I brawo że nie ulegają takim namolnym marudą internetowym. Łatwo jest wydawać pieniądze publiczne, a brać odpowiedzialność za kasę publiczną to już za trudne. I brawa dla zarządu że w końcu jest w tym powiecie odpowiedzialna władza. I nie przejmować się tymi co tylko wypisują bzdury w internecie "za co oni pieniądze biorą". Paradoksem jest to że wypisują to ludzie, którzy w życiu grosza podatku nie zapłacili bo praca to nie dla nich. Najłatwiej jest korzystać z publicznego mienia. Za publiczne pieniądze se muzeum budować i swoje hobby realizować.
54.
gdzie sens i logika?
21-01-2012 19:21
szpeniok - Gość
Gdyby nie pan Józefiak i pan Kalinowski to górowskiego PO nie byłoby w radzie powiatu, no może pan Biernacki, to primo, a secundo; starosta Wołowicz nie ma nawet mandatu radnego. Górowskie manewry PO powodują przerost prywaty nad interesem ogółu i jeśli ktoś jeszcze tego nie widzi, to tylko współczuć :cry
55.
Pamięć
21-01-2012 21:20
Kulfon - Gość
Z tego stowarzyszenia do wyborów startowało tylko dwóch Józefiak i Wybierała więc mają poparcie 50% bo jeden wszedł a drugi odpadł. Jeżeli nie robi się to co dobre, a ktoś to ujawnia to znaczy, że źle robi ?. co wy tu wypisujecie za banialuki. Jak jest w koalicji to ma nie reagować na złe rzeczy ? Może nam durniom tu na dole mogą wciskać głupotę, a sami przymykają oczy na przekręty. Facet się odważył i pokazał prawdę to niech go teraz odwołają jak chcą dalej kryć swoje nieudolności i chciwości na kasę. Wybrali go ludzie a na przewodniczącego radni, więc nie wciskajcie jeszcze głupot, że ma odejść. Niech swoje pazurki pokażą Ci co im nie na rękę prawda na którą zasługują ludzie, niech bez drgnięcia podniosą rękę i pokażą komu zależy aby prawda nie wychodziła na jaw, ciemny lud wszystko kupi, a szydzić będzie z niewinnych. Odwagi !!! pokażcie na co was stać
56.
gdzie sens?
21-01-2012 21:23
szpeniukowa - Gość
A co Józefiak i Kalinowski mają wspólnego z PO, tyle że dzięki PO zostali radnymi i na drugi dzień o tym zapomnieli. Kto wcześniej słyszał o nich? Niech się teraz chłopaki wyszaleją bo w następnych wyborach nikt ich na listę nie wpisze i chłopaki popadną w polityczną niepamięć. Co do starosty to z tego co pamiętam to on startował wtedy do sejmiku i zebrał dziesięć razy więcej głosów niż Józefiak i Kalinowski razem wzięci. Może to był i błąd bo gdyby startował do powiatu to PO byłaby znacznie silniejsza w radzie i nie musieli by się przejmować jakimiś Józefiakami. Moja rada panie starosto - w następnych wyborach staranniej dobierać ludzi na listy. A co do Józefiaka to dziwię się mu - dla 5 minut zainteresowania jego osobą marnuje swoją przyszłość w samorządzie. Ale cóż - jego wybór.
57.
co ty bajdurzysz
21-01-2012 21:34
kulfonowa - Gość
Ale ty kuflon bzdury wypisujesz. Problem w tym że nikt nie wie jakie to złe rzeczy się dzieją. Zobacz, ponad 50 wpisów, setki słów bęganiny mazula i tylko powtarzanie o jakiś złych rzeczach, i gadania o jakieś prawdzie rzekomo ujawnionej - ale o jakiej? Gadanie dla gadania. Zupełnie jak Kaczyński - wiem ale nie powiem. Tyle jadu co oni wylali na starostę i koalicję radnych i tak naprawdę nie wiadomo o co im naprawdę chodzi. Chyba o to żeby ludzie chodzili i powtarzali że się źle dziej, a jakby zapytać jednego i drugiego co takiego się dzieje - milczenie. Czarny piar.
58.
UG
21-01-2012 22:02
ja - Gość
Tomek W. bardziej się zasłużył i przerasta Józefiaka o głowę w kompetencji. To on ciągnie całą tą Unię Górowian. Józefiak tylko śmietankę spija. I to że on się z UG nie dostał a Józefiak który startował z list PO się dostał, świadczy jednoznacznie że ludzie głosowali na PO a nie na jego osobę i to PO zawdzięcza mandat radnego. A Tomek, który firmował UG przepadł, chociaż bardziej się nadaje. Przynajmniej ma jakieś zasady i naprawdę się angażuje w to co robi.
59.
ojczyznę naszą ...
21-01-2012 22:19
wyborca kazik - Gość
Przecież ludzie z opcji Józefiaka już rządzili w tym mieście w latach 90. Jak to się skończyło pamiętamy. On się nie mógł wcześniej przebić bo Tutkaliki i inni byli lepsi to się uchował i teraz próbuje zaistnieć. Na razie co mu się udało to reanimować Hoff'a na stanowisku prezesa szpitala. Czyli co wraca stare? Ola Boga. Panowie i panie radni, panie starosto, pani burmistrz - uchońcie naszą biedną Górę przed przeciętnością populistów. Błagam!!! Bo my wyborcy będziemy mogli to zrobić dopiero za 2 i trochę lat.
60.
sens z bezsensem, czyli bzik
22-01-2012 07:29
szpeniok - Gość
Coś z sensem; nawet szpeniukowa (ślubu z nią nie brałem) przyznaje, że starosta robi szkolne błędy, tylko dlaczego powiat ma za nie płacić? Bezsens wylewa się z główk kulfonowej, która nie pojmuje różnicy między jadem, a standardową różnicą zdań w sprawach publicznych. Józefiak na stronie Unii Górowian wyraża to co myśli po roku doświadczeń w radzie powiatu, a to co o tym myślą inni przerodziło się w anonimowe inwektywy. A fuj!
61.
Kto zmyje pomyje?
22-01-2012 08:14
UG - Gość
Jeżeli z Józefiaka taki cienias, to po co poświęcać mu tyle uwagi. Są tacy co pamiętają jak działał w samorządzie miejskim I-szej kadencji, kiedy większość górowskiego PO nosiła tornistry. Za sprawą takich ludzi jak Hoffmann, Tutkalik, Siomiak, Józefiak, Zaremba, kiełkowała w Górze samorządność i wolność słowa co sprawiło, że teraz można dobrowolnie uczestniczyć w życiu publicznym i wypisywać co komu ślina na język przyniesie. Czy któremuś z zadufanych górowskich działaczy Platformy Obywatelskiej przyszło do głowy, żeby spotkać się z założycielami i działaczami Komitetu Obywatelskiego Solidarność, pionierami górowskiej samorządności. Unia Górowian zrobiła co tylko możliwe dla górowskich harcerzy, sympatyków muzyki rockowej i pasjonatów motocykli, miłośników turystyki wodnej, w/s utworzenia muzeum górowskiego, a za sprawą Tomka Wybierały, uprawiania i popularyzacji marszów z kijkami. Dla porównania jedyna rzecz, która udała się górowskiej PO, to nakłonienie kreatywnej pani Burmistrz do złożenia deklaracji przynależności do lokalnego, plakatowego gremium wyrosłego na plecach Donalda Tuska. Nota bene, to PO w swoich tezach programowych wskazuje na konieczność współpracy z organizacjami pozarządowymi w terenie, a nie zwalczanie ich liderów.
62.
Tomcio Paluch
22-01-2012 09:33
oj, oj - Gość
No właśnie typowe - wymieniłeś ludzi, którzy w stanie wojennym siedzieli i wstawiłeś Józefiaka wśród nich, choć ten nie siedział. I dobrze, że chociaż przyznałeś, że to harcerze robią Górę Rocka i nie on ciągnie UG. Co do dokonań panów z górowskiej "S" to pomińmy to milczeniem. Sam jesteś młody więc twoja miłość do Józefiaka przysłania ci realizm myślenia. Więc dam ci radę, weź kijki do ręki, przespaceruj się, może świeże powietrze oczyści ci umysł i wywieje ci tą mgiełkę, która przesłania ci prawdziwe oblicze tego pana.
63.
TYLKO SIŁA DA WAM RADE
22-01-2012 11:55
GLADIATOR - Gość
HEJ POLITYCY NIEWIDZICIE NIC PROWADZICIE SWE NARODY KU PRZEPAŚCI MOZE JAKIS KPOMPROMIS
64.
do oj, oj
22-01-2012 13:47
Ktoś - Gość
Kom 62. Pomyliłeś się co do autora wpisu. Niestety twój podejrzany Tomcio Paluch, właśnie w tym czasie co jest wpisany ten wpis był Lubienie na zawodach z Górowską Ekipą Nordic Walking i zajmowali czołowe miejsca. I ten ktoś ma twoją brudną politykę głęboko w ....., ale również dzięki za miłe wpisy.
65.
???
22-01-2012 14:20
Do 63 - Gość
Biala flaga?Tylko czyja.
66.
???
22-01-2012 15:19
ktos - Gość
Politycy od siedmiu bolesci.W tak malej Gorze wielka polityka!Nie widzicie,ze jestescie smieszni?O ekonomii zupelnie zapomnieliscie,a predzej na niej sie nie znacie.Ta mania wyzszosci was gubi.I dobrze,bo takich tu nie trzeba.Tchórzem to wszystko podszyte-wystarczy pare glupich wpisow,czy czego tam i juz gaciami trzesa..POLITYCY!Moze na Wiejskiej paru dobrych sie znajdzie,ale wy,na Boga,nie utorzsamiajcie sie z nimi,bo tylko zdrowy smiech wzbudzacie.
67.
???
22-01-2012 16:26
Anakonda - Gość
Ja jak widzę tego łysego i ta ponura gwardie przy nim,to faktycznie się śmieje!Jakoś mi sie przypominaja filmy o Phantomasie.Tyle,że on był inteligentny.No ci lokalni poczucia humoru nie mają wcale,a to podstawowy skladnik inteligencji.Bozia nie dala,trudno,życ musicie,ale nie naszym kosztem!Myślę,że na Białorusi odnajdziecie się.Lepiej pozno niz wcale.No i te zgliszcza,ktore po was zostana..
68.
kochani zatrzeciewieni
22-01-2012 19:11
sprawiedliwy - Gość
Wyluzuj Anakonda - nerwy to zły doradca. Tyle jadu - uważaj bo anakonda to wąż dusiciel, nie jadowity. Możesz się swym jadem zajadzić. Wiem, że to frustrujące jak się nie ma argumentów. Jakbyś miał odrobinę inteligencji, o której tyle piszesz, to byś wiedział, że takie inwektywy nic nie dają. Ja, mimo niskiej oceny merytorycznej przewodniczącego Józefiaka, oświadczam, że go kocham jak bliźniego. Powiem więcej kocham ciebie i nawet kocham mazula. I jako katoliczka, modlę się codziennie, abyście się nawrócili na drogę dobra. Aby mazul odzyskał miłość dla bliźniego, którą ongiś, zapewne nie ze swojej winy, utracił. Aby uczucie nienawiści do ludzi opuściło wasze strapione dusze. A słowa wasze, na odwrót czytane rozumuję. Osoby, które potępiacie - ja szanuję, tych, których nazywacie czarnymi - ja spostrzegam białymi. Napisano bowiem: "zły człowiek będzie bliźniego oczerniał, a zalety jego odwracał w wady. Mądrość ludzi nazywać będzie głupotą. A gdy już przejrzy na oczy - usiądzie w kącie i w ciszy zapłacze nad swymi złymi słowami ..."
69.
kochani zatrzeciewieni
22-01-2012 20:02
Anaconda - Gość
Coś jakby Swiadek Jehowy..Tak czy siak,KOCHANY,KOCHANA,musisz jeszcze doczytać.Anaconda nie jest jadowita!Nie sama miłościa się żyje.
70.
precz od SLD
22-01-2012 20:26
ja - Gość
Ja wiem ze Jozefiak uważa ze jak ktoś się do Solidarności w stanie wojennym zapisal to niebywałe osiągnięcie. Ale takie gardzenie innymi opcjami jakie wykazuje mazulewicz i ten bezczelny atak na górowskie SLD i pana Żyjewskiego to wyjątkowa perfidia. Tyle serca co pan Żyjewski włożył w hale każdy widzi że to najpiękniejszy obiekt w Górze. Od stanu wojennego minęło 30 lat a ci k(...)a dalej wojnę prowadzą.
71.
do GÓROWSKICH PARTYZANTÓW
22-01-2012 20:30
ja - Gość
WOJNA SIĘ DAWNO SKOŃCZYŁA!!!
72.
do GÓROWSKICH PARTYZANTÓW
22-01-2012 22:12
Fono - Gość
O co tyle krzyku?!Burza w szklance wody.Tekst Jozefiaka czytalem.I co?I nic.Taki sobie,ecie,pecie.Coś,jak guma do żucia-ani sie tym najeść,ani otruć.Delikatne,wyważone,ni w ta,ni w tamtą.Za chwilę to i tak dementuje.Litości,to ma być powod tylu komentarzy?!To jakaś zbiorowa histeria,trudno to ogarnąc.
73.
Prawda
23-01-2012 07:18
misiek - Gość
To tylko jeden partyzant Wiechu
74.
OSWOJONE SZCZURY
23-01-2012 11:36
SIŁA - Gość
POLACY TO OSWOJONE SZCZURY A ZACZEŁO SIE OD TEGO JAK WESZŁA KURONIÓWKA ,I ZACZEŁO SIE OD TEGO POWASTAŁO BEZROBOCIE I KAZDY FRJAJER DOSTAWAŁ PIENIADZE I KAZDY MOZE ŻĄDZIC I BYC RADNYM CZY JAKIMS URZĘDASEM , TUTAJ SĄ POTRZEBNE CZARNE SZEREGI KTÓRE WYŁAPIĄ TĄ SZARANCZE KTÓRA ZAPEDZIŁA POLAKÓW W KOZI RÓG WTYM KRAJU POLEJE SIE KREW JAK TAK DALEJ BEDZIE
75.
Czytam...
23-01-2012 11:44
Anna Maria - Gość
...Mnie sie nie podoba to co i jak pisze pan Mazulewicz i mam nadzieje ,ze pan Przewodniczacy sie od tego zdecydowanie odetnie. :sigh
76.
odcinam się
23-01-2012 12:24
przewodniczący - Gość
:grin
77.
odcinam się
23-01-2012 14:21
x - Gość
A za tym wszystkim stoi wlasnie prezes!
78.
Mnie sie to nie-po-doba...
25-01-2012 10:38
Lekarz .... - Gość
...ze przewodniczacy za pomoca mazulewicza probuje rostrzygac polityczno-kadrowe problemy powiatu gorowskiego...tak sie nie da panie zbigniewie by miec ciasteczko i je jesc...troche mi za pana wstyd ...pan i mazulewicz w jednym stoicie szeregu no,no,no???
79.
rece precz od SLD...
25-01-2012 10:54
Jurek - Gość
...panie Przewodniczacy niech Pan uspokoi swojego podopiecznego i niech Pan swoje rozgrywki ze Starostami nie pozwala wykorzystywac Mazulewiczowi do walki z SLD i ST.Zyjewskim za pomoca KLAMSTWA. Niech pan Panie Przewodniczacy nie idzie ta droga jak mawial klasyk. Dosc tej brudnej roboty. :sigh
80.
WSTYD!!
25-01-2012 12:19
stach - Gość
PANIE JÓŻEFIAK, JAKO PRZEWODNICZĄCY REPREZENTUJE PAN NASZ POWIAT. NIECH PAN USPOKOI SWOJEGO MAZULEWICZA, BO TO WSTYD CO WYRABIA A WSZYSCY WIEDZĄ, ZE CHODZI NA PANA PASKU I SZCZEKA JAK PAN MU KAZE (EWENTUALNIE ANDRZEJ).
81.
rece precz od ...
25-01-2012 13:43
Absolwent - Gość
Faktycznie to wstyd Panie Zbyszku,Mazulewicz jak sie pan przekona za chwile zdradzi Pana i pojdzie na pasku nowych panow prezesow,lekarzy ...tam gdzie nalewki i spanie,wtedy obsobaczy Pana i Pana srodowisko.To urodzony zadymiarz,walkon,prowokator z zolta kartka. Ma racje lekarz niech Pan nie idzie ta droga....bo drogo pan za to zaplaci....anatemia! :p
82.
rece precz od ...
25-01-2012 14:15
ja - Gość
Lenie patentowe,do roboty sie zabrac,a nie tu pyszczyc bez sensu!Sami siebie tu czytacie,nikogo to juz nie obchodzi!Mozecie zmieniac imiona bez konca i tak wiadomo kto to pisze!To wy panowie wstydu nie macie!
83.
rece precz od ...
25-01-2012 15:57
obserwator - Gość
Ty Absolwent,mowi i pisze sie ANATEMA,bez i!
84.
przepowiednia
26-01-2012 07:36
Nastra-Damus - Gość
Prawdą jest, że w Górze rządzi Platforma Gmina i Powiat i ta platforma zniszczy wszystkich co staną jej na drodze, więc po co tyle krzyku ?
85.
przepowiednia
26-01-2012 14:34
zk - Gość
Panie Jozefiak jest pan tak samo łakomy wladzy i stolka jak ta cala reszta!
86.
do ja i obserwatora....
26-01-2012 17:41
Absolwent - Gość
...jak banda z PO nie ma innych argumentow to poucza innych oraz jak za komuny nawoluje do roboty to ty sie matole ja wez wreszcie do roboty dosyc naoszukiwaliscie ludzi i w Gorze i w kraju razem ztym pazernym na stolki Zbysiem i PSL-em.
87.
do ja i obserwatora....
26-01-2012 17:52
l.h.o - Gość
I kto by pomyslal,ze Pan Zbyszek tak kocha wladze,tytuły,stolek.Bez tego bedzie nikim?Pewnie tak.Gdyby mial ciutke honoru juz dawno zlozylby rezygnacje.Przecież mozna byc wiernym swoim wyborcom rowiez jako zwykly radny.Widac nie o to mu chodzi.Wstyd tak walczyc o stanowisko.
88.
Czytam...
26-01-2012 18:21
Radny Powiatowy - Gość
...dojedziemy do 100 wpisow ? Zmobilizujcie sie wyborcy Zbyszka i PO oraz milosnicy Mazulewiczo-adriankow i zrobcie te 100wpisow z pochwalami dla PO-ACKTA.
89.
władza PO na górze i w Górze
26-01-2012 22:32
Ruch Palikota - Gość
Każdej władzy trzeba patrzeć na ręce:eek Jeśli pan Zbyszek patrzy na ręce to gdzie ta jego władza :? Więcej władzy ma policjant jak wlepia mandat, a pan Zbyszek może jedynie władzy nafrukać, a przewodniczący to funkcja, a nie stanowisko:upset :zzz
90.
władza PO na górze i w Górze
26-01-2012 22:59
legoland - Gość
Bardzo dlugo trzymal sztame z ta wladza.Teraz co?A,patrzy na rece!Sugerujesz ze tylko on jeden patrzy i widzi.Przestancie robic z niego bohatera,nie robcie z ludzi idiotow.Kocha ta "funkcje"ale byli juz lepsi.
91.
przepowiednia
27-01-2012 07:32
Nastra-Damus - Gość
Jak dla mnie to bohater, nie pamiętam, aby w Górze choć jeden powiedział prawdę dla naszej społeczności. Niech teraz go koledzy obalą, był by niepoważny gdyby sam ustąpił z stołka, bo sam na niego nie wszedł. A tak właściwie to platforma w tym sezonie odpłynie..., więc o co tyle szumu ?
92.
przepowiednia
27-01-2012 14:03
ktos - Gość
I taki byl wlasnie plan,prawda?Jozefiak jedyny sprawiedliwy..bohater!Kto sie na to nabral?
93.
przepowiednia
27-01-2012 14:24
klecha - Gość
Paru naiwnych sie pewnie znajdzie.Bo na takim tle bardzo latwo dobrze wypasc.Ciekawe na kogo go szykuja,staroste,burmistrza?Latka leca.
94.
PRAWDA W OCZY KOLE
27-01-2012 16:47
ZEUS - Gość
PRAWDA JEST TAKA ZE WY DOBZY I ZLI , LEPSI I GORSI , WY WSZYSCY STOICIE W MIEJSCU W MOMĘCIE KŁÓCĄC SIE NAWAZJEM - A POWINIŚCIE SIE POGODZIC I ZROBIC COS DLA ROZWOJU ŻYCIA W GÓRZE I TO DA JAKIS PLUS DLA POLSKI -PAMIĘTAJCIE ZGODA BUDUJE A NIENAWIŚC NISZCZY - A WAS OPĘTAŁA - PRÓŻNOŚĆ I NIENAWIŚĆ POLECAM ZGODE I BIEZCIE SIE DO PRACY POZYTYWNIE MYŚLCIE I ROZWIJAJCIE WASZE AMBICJE KU DOBRA WSZYSTKIM A NAPENO BĘDZIE LEPIJE , PAMIĘTAJCIE ŻYCIE PRZEMINIE I WSZYSCY ZAPOMNĄ WAS ŻYCIE JEST JEDNO WYKORZYSTAJCIE GO DLA ROZWOJU I LEPRZEGO ŻYCIE I NIEKŁÓCCIE SIE BO SZKODA CZASU NA NIENAWIŚC W ŻYCIU , ŻYCIE LUBI SILNYCH I AMBITYNCH A NIE ZAKŁAMANYCH FARYZEUSZY , POLECAM ZGODE I SZACUNEK TO WTEDY OSIĄGNIECIE DUOZ WIECEJ NIZ WAM SIE ZDAJE
95.
Dziwny jest ten świat
27-01-2012 17:15
Noe - Gość
Ułomny nie jest i prawdy nie kryje, w radzie nikogo nie poklepuje, ludziom pomaga, sam pracuje i pracę innym daje. U nas takich mają za głupców i psy na nich wieszają, dzięki temu DZIWNY JEST TEN ŚWIAT Niemena nie pogrąża się w niebycie.
96.
do ja i obserwatora....
27-01-2012 17:49
Kasia Betti - Gość
....jedyne co dobre z tej bandy powiatowej to to ,ze na uroczystej sesji Rady Miejskiej z Okazji 67-rocznicy oswobodzenia Gory od Niemcow nie bylo prawie zadnego radnego miejskiego i powiwatowego....TACY TO SPOLECZNICY.?????!!!!! :sigh :p :grin :(
97.
Rucha Paliwplota
27-01-2012 17:54
CZERWONIZNA - Gość
...przestan gledzic inaczej jak Palikot ,Nowicka czy Rozynek i Biedron....Zbyszek jest w Unii z Robertem M. i Adriankiem G. ....to samo lajno. :( :sigh :grin :p
98.
Rucha Paliwplota
27-01-2012 18:55
flinta - Gość
To jest ta trojka wzajemnej adoracji-PREZES,JOZEFIAK I MAZUL.Mazulem sie wysluguja.Ale sami sa jądrem.Knuja,nawet zaufanych nabierają.Prezes nigdy nie pogodzil się z odejsciem z polityki.I ze swojego gabinetu wydaje polecenia.A czolobitność tych dwoch jest porazajaca.
99.
Mnie sie to nie-po-doba...
27-01-2012 19:25
Name Gamon - Gość
...NA Sesji i pod Pomnikiem Wolnosci z Okazji 67 rocznicy wyzwolenia nie bylo: Przewodniczacego Jozefiaka i jego zastepcy ,zadnego solidarucha, typu Zlobinskiego,Bujak,Tutkalik,Zaremba,Hofmann.Gdzie byliscie ,lobuzy ,gdzie Pan jest Panowie radni powiatowi,no ,gdzie??? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
100.
Pozdrowienia z okazji 100-tnego wpisu...
27-01-2012 19:29
Fidel - Gość
....nie bylo tez mazula i adrianka....dzieki BOGU...! :) :grin ;) 8) :p :roll :eek :upset :zzz :? :cry :( :x :x :( :cry :? :sigh :zzz :upset :eek :roll :p 8) ;) :grin :)
101.
brawo gorowianie
28-01-2012 17:08
CZERWONIZNA - Gość
100 wpisow....IMPONUJACE!!! :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :)
102.
brawo gorowianie
31-01-2012 15:08
Joziu - Gość
JOZEFIAK NA STAROSTE!Sie pcha...
103.
brawo gorowianie
02-02-2012 10:55
SARA - Gość
Mądrzy do władzy się nie pchają. :sigh
104.
brawo gorowianie
02-02-2012 13:58
Nora - Gość
Więc,dlaczego?...

Napisz komentarz

Komentarze naruszające netykietę i regulamin portalu będą usuwane. Przeczytaj nasz regulamin

Imię:
Tytuł:
Komentarz:



Kod antyspamowy:*CAPTCHA Image
[ Inny obrazek ]

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Aktualności

Sonda

Jak szybki masz internet?
Advertisement

KUP E-WYDANIE NASZEGO TYGODNIKA!

Image

DODATEK ROLNICTWO
Copyright © 2005 - 2011 Panorama Leszczyńska        Opracowanie strony: NewsNet        Grafika: webSylium                                 Serwer: Logo EasyWWW